ja du

yeah yeah vad ska man skriva här då? Jo, angående bloggen har jag tröttnat ganska fort ;o jag tänkte ja nu har man en bra kamera att fota med och lägga in på bloggen ? Mjo ;/ fan vad man tröttnar snabbt på att blogga xD förut blogga jag om mode, det senaste modet ''i min värld'' haha lol ;P var i Birsta idag med två kompisar en som är thailändare och den andra är halv thai / halv svensk xD båda delarna vettu men hon ser mer ut som en japan ;P lovar hon ser ut som en japan xD asså det är inte nåt dåligt :P men aja xD vette fan vad mer man kan skriva här ;d ska snart till Polar xD lite party xP ska dansa som en apa då, kom och titta lite :P bara skoja jag dansar sjukt snyggt *höhö* menar sjukt fult xD haha ska dra nu vette fan vad jag ska hitta på men mina kompisar smsar för fullt nu så jag får väll svara dom så dom inte tror att jag gått och dött eller så att dom inte tror att jag ignorerar dom xD som att min design är om mode så är det bäst att mina mode kunskaper kommer till nytta någon jävla gång xD Inte för att jag går runt i mode kläder hela tiden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0