När syrran är ledsen!

När min syrra är ledsen ska hon jämt vara med mig hon skriker: jag vill va hos Hanna. Så springer hon upp i min famn jätte fort. Hon är så gullig. Hon ville ha kladdkaka och fick inte av mamma och hennes pappa så hon sa: dumma pappa. Sedan vill hon bara vara hos mig hela tiden! Hon tycker att jag är snäll och jag skäller aldrig ut henne när hon tjatar om nåt. Kanske för att jag inte är den som ska uppfostra henne så det vore lite onödigt att skälla ut henne.

Men jag kan bli arg när hon tar ut sin ilska över mig men hon är ändå den gulligaste. Fast jag inte är hennes mamma så känner jag ändå ett stort band att skydda henne ifrån allt! Ps. Har problem med headern men ska försöka :P är inte direkt ''expert'' på bloggar xD
Men nu fixxa kussen den!

hade tråkigt och hitta denna underbara blogg! www.paunicevic.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0