Turkiet!

Jag åkte till Turkiet 29 Maj och kom hem 6 Juni, killarna i Turkiet var ganska snuskiga. Men dom är ganska snygga också! Jag fotades med tre olika killar och när jag var i Grekland förra året fotades jag med en kille. Dom åkte runt i sina bilar och tutade åt oss och det tyckte jag var jätte roligt medans min kompis skrek: mother fuckers. Sen var skolavslutningen 11 Juni då jag fyllde 17 år i kyrkan ropade dom upp mitt namn och sa att jag hade fått ett diplom och nåt paket + biokort laddat med 300 kronor vilket jag inte har använt än. Dom sa: nu är det en tjej som kom till oss i sjuan och först var inte skolan nå roligt för henne... Då förstod jag direkt att det var jag :) jag skrek till dom: nej jag vill inte ha det dära jävla priset ( bara skoja ) :P men jag borde ha gjort det ;P men nu är jag i Malmö med min kusin och hennes kompis. Vi ska gå på bio i förrgår var vi och shoppade kläder, vi har även kastat vatten på folk från balkongen en kille som blev as sur och skrek till oss: va fan gör ni? med riktig skånsk dialekt. Hejdå ses sedan pussduvor // Hanna Pauna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0