Alla olika nyheter!

Welcome <3

Jag har inte haft tid
med bloggen så mkt

Har skola och jag
slutar skolan 16.00
mån-Tors

På Fredagar slutar jag
13.40

Är lite jobbigt <3

Föresten har en
sak att berätta.
Varit hos frissan
hon klippte sjukt fult!

Hon förstörde min
uppklippning och inte
bara det, hon klippte
min lugg sjukt kort ;o
aja det växer ut.

Föresten ni som inte
vet. Jag har fått en till
syrra!

Hon ska heta Klara<3

Enligt farsan iallafall
Jag ville att hon skulle
heta Linnea eller Filippa

Men jag ville ju att den
hära lilltjejen skulle
heta Alice när hon var
liten <3 Vart kommer
jag på allt? :P

Nu ska jag dra
(jag Hanna) som min
brorsa kom på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0