Asså ofta ;o

asså ofta redan 12 besök i bloggen och hållt den uppe en dag? visst i stort sett är det lite men jag antar att det var för att jag länkade bloggen på facebook som en del har kollat ;o

Sorry för igår glömde att lägga in ett till inlägg :D
Men här kommer inlägget och bilderna:
Jag lägger in de rätta bilderna när jag kmr hem, ska inte glömma denna gång ( lr ska försöka )
Lol, har j-vligt mycket läxa att ta igen som att jag vart borta från skolan i en vecka

-.-
Fast mest spanska läxa ;o som att jag prioterar språket framför allt annat :o
Fast enligt andra måste jag öva på min svenska *pff*
tänkte inte bo kvar i Sverige så det är lugnt xD
well.. well.. inte funderat på det riktigt :P
iaf.. dom som inte har min FB adda :P Hanna Eklund Pauna..
Nu ska man dra har skola ;/
Kolla in imorn, eller inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0