Dan på skolan LOL

Första dan på skolan..
Gud så länge sen det var-.- saknar min gamla look
(ignorera fula minen jag gör) :P
Jag funderade att börja läsa kinesiska på skolan :P men ett problem man kan inte ha kinesiska och spanska xD så klart jag prioterar spanskan xD
+ att dom frågar om jag skulle ha hemspråk ( finska ) tydligen, men lite försent för det xD
det konstiga är att jag inte har blivit tillfrågad det förns gymnasiet..
Föresten.. jag tror inte jag lagt in bild på min nyaste syrra ;)
Sovmorgon imorn.. men tänkte ändå komma tidigt LOL xD
Hoppas bara att dagen imorn inte blir så f*cking dryg som att några ( nämner inga namn ) tydligen har bestämt att starta krig med halva klassen.. aja ska inte ta upp det nå mer ! blir bara så irriterad och jag är inte den ända.. aja flesta har inte tid att uppfostra sina barn that´s life!
Gör ett till inlägg imorn :D love yah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0