HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHA nyss kommit hem från birsta med Ida xD
Måste berätta hur jag lurade henne som-.-
Jag sa att jag ville kolla en sak med hennes mobil och jag ändrade mitt namn till någon annans namn.. så det skulle stå ''den killens namn'' när jag skickar sms, vilket Ida inte vill att jag ska nämna hans namn-.-
Efter typ en timme började jag skicka sms till henne.. först skrev jag hej, bara av det blev hon lite förvånad att han skrev hej till henne.. så hon svarade, sedan skickade jag: jag älskar dig.. och då hållde Ida på att tappa hakan ( bokstavligen ) hon ville först inte berätta för mig utan hon visade sin morsa och båda blev chockade.. tills hennes morsa förstod att det var jag som satt där bak i bilen och skickade alla sms.. hahahhahaha jag skratta, Ida skämdes :D
Ida: jag håll på att .....
hmm vill inte säga med ord vad hon sa....
Men det var det roligaste man vart med om, fick hämnas som att Ida lurade mig också för länge sedan :@
Resultat av birsta:
jag: gladast som jag aldrig vart förr :D
Ida: har tappat talsförmågan ..
nu måste jag gå och hämta en doktor till Ida ;)
Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0