Här kmr bilderna

Orkade inte ladda upp fler bilder idag.. och det var nt mig själv jag hade tänkt ladda upp heller men är så fucking trött...
är för trött för att göra läxorna men man måste ;o
Skulle ha fått betygen idag.. men gick ifrån tidigare så får dom imorn de enda säkra är att jag fick G i naturkunskap och VG i datakunskap xD
därför är man så bra på datorer.. närå, men typ alla fick VG i datakunskap :P
t.o.m dom som inte gjort allt..
måste ba berätta en annan sak oxå.. asså vår mattelärare kan seriöst inte ens matte :P
fan va skönt det blir när man gå ur den här skolan, för att få ännu mer skola ? :S
Aja, vi ses nu ska jag gå och ... haha bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0