Hej :D

Jag tänkte öppna bloggen igen och börja att blogga.. nu har jag nog tappat alla mina läsare :P min statistik var ganska hög förut men nu har den sjunkt till.. förmodligen 0 har inte kollat upp det än :P
Ett problem är att jag har ingen aning vad jag ska skriva om..
förut blogga jag om mode och det är nog fortfarande en blogg om mode det är bara ett problem.. har tappat känslan för det :P haha.. just nu sitter jag i skolan och fick just veta från en ''säker källa'' att det har varit råttor/möss i skolan :S uscha! vad äckligt......

Jag har ganska lång rast nu.. så har inget att göra! Jag undrar hur lång tid det tar innan jag tar lusten för bloggandet igen! Jag ska försöka hålla mig igång men just nu har jag så j-vla mkt läxor :S
eller bara spanska läxa.. men har vart borta från skolan i 4 veckor så det blir en del att ta igen :P fast har pluggat hemma... jag ska skriva ett till inlägg när jag kommer hem också men denna gång med lite bilder :D
love yah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0