Crazy :P

Jag har inte haft tid att blogga på ett tag xD har haft full upp med syrrorna :S var med mina tre syrror till birsta/ikea :P
Elsa <3
Ellie <3
och Kajsa :D
Love them :P
Elsa ska tydligen ha all uppmärksamhet nu, Ellie också :P
Snart fyller Ellie och Kajsa år :P båda blir 4 år xD
Har nyss kommit till Ellie :P har varit med Kajsa xD
haha man har en delad familj :P
Plösligt har jag blivit så beroende att lära mig språk xD
Vill lära mig typ alla språk :P Haha lol-.-
Jag lärde mig thailändska för ett tag sen och blev kallad WB thai..
Men för att vara ärlig, jag skulle aldrig vela vara thai :P
okej att lära sig ett språk men vill inte komma där ifrån :P
Jag gillar inte thailändarnas kultur xD
Har erfarenhet som att min kompis kommer där ifrån :P
Jag föredrar mycket bättre att vara halv finne :P
och jag håller på att lära mig spanska :P haha blev kallad wb spanjor, men kom igen ? :P
är jag wb thai wb spanjor wb finne wb svenne ? :P Haha :P
that doesn´t make sense xD
Jag bara älskar att lära mig språk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0