så drygt

Näst sista timmen idag ( slutade fyra ) .. så hade vi typ nån skit sak att man måste skriva tre positiva saker om personen man fick. Personen som fick mig.. tyvärr fick jag hon också.. men visst skrev jag ner tre saker ( kanske inte så seriöst ) men vad ska man gö då? Bara för att hon tydligen har haft nåt ''emot'' mig.. haha trodde det förflutna var glömt nu, tydligen inte..
Hon; öhh jag har inga positiva saker att säga om den här personen...
Snacka om omoget och på toppen av det så snackar dom bara skit så less på sånna personer, säg nåt ansikte mot ansikte om man ska snacka :P
Aja.. orkar inte blogga om det mer.. men kolla in dom nyaste bilderna då :D
Har så klart mer men då ska du checka in FB;n och lägga till mig som vän; Hanna Eklund Pauna
Ps. Pauna är endast mitt efternamn, la till Eklund för en snygg pling eller vad man ska kalla det :P
och ja, jag har ett finskt efternamn.. det betyder inte att jag är finsk..
Min morsa är, åh andra sidan blir jag ju halv finne då ;D men vem bryr sig ?
Har aldrig brytt mig vart jag kommer ifrån xD
eller jo..... jag är SVENSK! Inge mer med det ;D don´t forget that :P
the most important thing^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0