sitter i skolan xD

sitter i skolan, somnade jävla tidigt igår :P drömde jävla konstiga drömmar :P ska inte gå in på dom men efter dom drömmarna vågar jag inte somna igen xS
Min svenska lärare frågade mig igår om det var min pappa eller mamma som var finsk som att jag har finskt efternamn.. tydligen verkade hon förstå att jag bara var halv finsk :P lol.. hon började fråga om vi pratar finska hemma xD haha nej :P morsan har aldrig velat lära mig ;/ tråkigt xD aja jag gillar ändå inte finska språket.. ryser när jag hör det :P har hört dom prata det sen jag var liten ;/ har ändå inte lärt mig xD dom har väll inte pratat tillräckligt aja nu ska jag dra :P
bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0